Avatar billede Squnkz Nybegynder
05. marts 2011 - 13:55 Der er 16 kommentarer

Xerox skærm black screen.

Hej, jeg søger lidt expert hjælp da jeg ikke lige er den største haj til computer.

Jeg køre på en Windows 7 maskine,
og bruger en Xerox skræm. Jeg sad og justeret farver på selv skærmen og faldt over noget der hed digital / analog input og begyndte at pille lidt. det har så resulteret i at den går i black screen efter ½-1 min efter jeg tænder den. har prøvet at resete den men aner ikk om det virkede. kan det være en virus eller er skærmen kaput.

- Vh, fortvilet bruger.
05. marts 2011 - 14:25 #1
Velkommen til E. ...

... hvordan er skærmen tilsluttet din PC ?
Jo jo - med et kabel *S* ... men DVI (typisk hvidt stik) eller det 'gammeldags' VGA (typisk blåt stik) ?

Jeg går ud fra at PC'en tændt og skærmen iøvrigt viser noget fra PC'en ???
Avatar billede Squnkz Nybegynder
05. marts 2011 - 14:32 #2
det et hvidt bredt stik, og jo den viser noget. og hvis jeg trykker på skærmens power knap 2 gange ( sluk & tænd ) igen så viser den et skærm billede i ca ½-1 min og så går den i sort igen
Avatar billede Squnkz Nybegynder
05. marts 2011 - 14:40 #3
har en idé om at det skærmen den er gal med ..
05. marts 2011 - 14:48 #4
... muligvis har du forkert (for meget?) opløsning på billedet fra PC'en til at SKÆRMEN kan finde ud af det? Og så lukker SKÆRMEN ned ...

Hvis du ka' nå det på skærmen så sæt opløsningen væsentlig på WIN7 PC'en ...
Avatar billede Squnkz Nybegynder
05. marts 2011 - 14:53 #5
har prøvet alle muligheder fra 800x600 til 1280-1024.
og den har jo virket i mange år på samme maskine. det var kun pga jeg rodet med skærmen det her skete. altså de 4 knapper på skærmen
05. marts 2011 - 15:25 #6
... prøv SKÆRMEN på en anden PC ?
Avatar billede Squnkz Nybegynder
05. marts 2011 - 15:35 #7
har desværre ingen i nærheden med den ingang ...
Avatar billede Squnkz Nybegynder
05. marts 2011 - 15:38 #8
men kan der være en grund til skærmen gør det der med at gå i sort pga man har rodet med instillinger. ?
05. marts 2011 - 15:42 #9
... bare for at dele 'problemet' på midten med det samme ...
Avatar billede Squnkz Nybegynder
05. marts 2011 - 15:44 #10
forstår det ikke helt ? ..
skal have skåret ting ud i pap når det er computer (:
05. marts 2011 - 15:50 #11
... det vil være lidt fjollet at skille PC'en ad i 'atomer', når det er en 'detalje' ved SKÆRMEN ... eller omvendt...
Avatar billede Squnkz Nybegynder
05. marts 2011 - 15:53 #12
det mener jeg os (:..
Avatar billede Squnkz Nybegynder
05. marts 2011 - 15:54 #13
men kan det være grafik kort eller hvad det hedder der er skyld i min skærm går i sort ??
05. marts 2011 - 16:01 #14
... eller en anden SKÆRM (DVI - hvidt stik) til din PC ?
Avatar billede Squnkz Nybegynder
05. marts 2011 - 16:02 #15
kan kun finde én med det blå stik desværre :/
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2011 - 18:19 #16
Kan det tænkes skærmen slår over på analog input efter 1 min?
Du må prøve at finde indstillingen igen og se hvad den står på.