Avatar billede bremerdk Nybegynder
27. februar 2011 - 22:14 Der er 5 kommentarer

no signal hmm

hej folkens jeg har brug for lidt hjælp jeg sad lige på face i ca 5-10 min også slumrede jeg min pc også kom jeg tilbage efter 1 times tid og trykkede på musen også starter den op også siger min skærm no signal og prøvede a trykke ctrl+alt+del men det skete ikk noget så jeg genstartede den og nu starter den fint op men en siger stadig no signal på skærmen hva kan der være galt?? (har genstartet den mange gange)

håber på hjælp tak (:
Avatar billede mcklarsen Nybegynder
28. februar 2011 - 01:51 #1
Hvornår siger den: "No signal", er det lige fra du tænder skærmen, eller når der at komme billede på, på noget tidspunkt?

Hvad der er sket kan være svært, entydigt, at sige, men hvis der kommer billede på under opstart kan en løsning måske være at boote i fejlsikret tilstand og fjerne skærmkorts driverne.
28. februar 2011 - 06:52 #2
... eller KOLDSTART af begge parter (230V helt fra >5 min først) ...
Avatar billede bremerdk Nybegynder
28. februar 2011 - 09:57 #3
jeg får intet skærm billede lige fra jeg starten min pc og det er lige som mit cd drev begynder a sige hmm klick hmm klick hmm klick heletiden indtil jeg trykker esc mange gange også går den videre men skærmen siger stadig no signal og det hele startede efter jeg havde været på min pc i ca 5-10 min og slumrede en også skete det hele
28. februar 2011 - 10:15 #4
Hmmm... virker rigtigt syg ?

(Andre i denne tråd ?)
Avatar billede bremerdk Nybegynder
28. februar 2011 - 11:04 #5
hej folkens fandt selv en løsning men ellers tak for hjælpen tror det var en ram det var stået a eller mit grafikkort men bare underligt prøvede a skifte grafikkort igår og der virkede det ikk men nu virker det vildt underligt sys jeg