Avatar billede beta Nybegynder
29. juli 2001 - 22:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bryce - crome overflade

Jeg har fundet et billede på nettet, som kan ses her

http://weblights.freeservers.com/

Hvordan laves det i Bryce ?

Altså hvis man har et billede af en person, hvilke filtre, etc., skal man bruge for at få sådan en overflade?

Meget gerne en 1-2-3... forklaring.
Avatar billede beta Nybegynder
20. maj 2003 - 12:54 #1
.
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. maj 2003 - 12:57 #2
Det er jo et 3d program. Så du kan ikke smide et billede ind og lave nogle effekter på.

Du kan kun lave effekter på 3d objekter og altså ikke billeder.

Skal du lave sådan en mand skal du selv modellere ham, er ikke sikker på at bryce er så fedt til det, men er ikke helt sikker. Derefter kan du smide en crome effekt på ham.
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. maj 2003 - 13:04 #3
ahh shit så det 2 år gammelt :)  Så må formode du har fundet ud af det ;)
Avatar billede beta Nybegynder
20. maj 2003 - 15:49 #4
hø...2 år - helt vildt så hurtigt tiden går! Begge dele havde forlagt sig, Exp. kontoen har ligget stille et stykke tid... :/