Avatar billede klumpe Nybegynder
01. februar 2011 - 18:18 Der er 2 kommentarer

Windows 7

Hej eksperter,

er ved at sælge min bærbare pc, og i den forbindelse gider jeg ikke ominstallerer den.

Kan man ændre "Det fulde computernavn" som jo bliver registreret første gang man installerer?

"Computernavn" kan jo sagtens ændres men "Det fulde computernavn"....?

Mvh
Niels
01. februar 2011 - 18:27 #1
Ville godt nok råde dig til at reinstallere når du sælger den, både for din skyld og køberne skyld det tager maks en time så der installeret driver og det hele.
Avatar billede chalde Seniormester
01. februar 2011 - 19:17 #2
Personligt ville jeg også lige give den en omgang killdisk:
http://www.killdisk.com/