Avatar billede Gelding Nybegynder
27. januar 2011 - 14:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 tror at der skal brændes.

[B]Efter jeg har haft brændt en cd[/B], tror windows 7 at de standardfiler, der ligger på mit usb-modem fra Oister, er midlertidige filer, der skal brændes til cd/dvd..

Den bliver ved med at poppe op med den bobbel i bunden, som siger:
"Filer som venter på at blive brændt på disk. Hvis du vil se filerne nu, skal du klikke på denne boble."

Jeg har så brændt dem på en disk, i forsøg på at kvæle den skide boble, men den bliver ved...
Jeg kan jo af gode grunde ikke slette de filer på usb-modemet, og jeg kan heller ikke undvære det, da det er min eneste net-forbindelse.
Avatar billede Gelding Nybegynder
27. januar 2011 - 17:20 #2
Der var intet på dén side der kunne hjælpe, da den jo blot viser hvordan man sletter de filer..

Jeg kan jo ikke slette filerne på min Oister dims..

Jeg lader tråden stå i et par dagen, og indtil da har jeg bare deaktiveret meddelelsen.
Avatar billede Vandreren Novice
27. januar 2011 - 17:38 #3
Ja, hvordan man sletter de midlertidige filer, der skal brændes.

Hvis det ikke er det, du ønsker, så må du lige specificere dit problem. :)
Avatar billede Gelding Nybegynder
27. januar 2011 - 18:37 #4
Jeg gentager da lige dét der står i 1. indlæg.

Windows 7 tror at filerne på mit usb-moden fra Oister, er midlertidige filer, som skal brændes, og popper derfor op med boblen.

De filer er jo li'som nødvendige på usb-modem-donglen, for at den kan køre, så jeg kan ikke slette dem..

Når jeg tilgår de mapper, som de beskriver i linket, kommer jeg til tomme mapper, fordi der ikke er noget dér..

Det er firmware'n og installationsfilerne i donglen, den tror er filer som er klar til brændning..
Avatar billede Vandreren Novice
28. januar 2011 - 13:17 #5
1. Vis skjulte filer i Windows.
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Show-hidden-files

2. Hold Windows-tasten ned og tryk på r (bogstavet R).

3. Skriv shell:cd burning i Kør-boksen.

4. Tast Enter eller klik på OK.

5. Slet hvad der ligger i den mappe, som kommer frem på skærmen.
Avatar billede Gelding Nybegynder
28. januar 2011 - 15:07 #6
Den mappe er jo tom... Heller ingen skjulte filer.
Som jeg har skrevet før..

Windows 7 tror atfilerne på mit usb-moden fra Oister , er midlertidige filer, som skal brændes, og popper derfor op med boblen.

Windows egen "midlertidig brænder mappe" er der INGEN problemer med.
Den er dér hvor jeg selv har flyttet den til, og er tom...
Avatar billede Vandreren Novice
28. januar 2011 - 15:49 #7
Har du flyttet den mappe?

Well, du kan gennemsøge Registry for forkerte stier, f.eks.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders\CD Burning

Men det nemmeste vil være systemgendannelse.
Avatar billede Gelding Nybegynder
13. marts 2011 - 10:03 #8
Lukket