Avatar billede lurup Ekspert
27. januar 2011 - 08:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Xxchange server på en nas server

Jeg har 2 pcér hvor jeg tjekker mail fra på den samme konto.
Jef er lidt træt af ikke at have et godt system til at sortere/håndter det i.
Jeg har en NAS server der kører hele tiden og tænkte om jeg ikke kunne lave noget smart der ?? Evt. som Exchange ??
Jeg har konto hos One.com
Avatar billede chalde Seniormester
27. januar 2011 - 11:05 #1
Det kommer an på NASen.
Tjek dokumentationen for den.
Avatar billede lurup Ekspert
27. januar 2011 - 17:22 #2
Se her...

Iomega StorCenter ix2-200 Network Storage offers content sharing with advanced security, and is ideal for small and remote offices, workgroups or home networks. Based on enterprise-class EMC storage technology, the StorCenter ix2-200 provides easy file sharing, iSCSI block access, and multiple RAID configurations for optimized data protection. Business users will appreciate the robust data protection features such as UPS support, print serving, folder quotas, rsync device-to-device replication, and user replaceable drives for business continuity and disaster recovery. The easy-to-use interface provides no-hassle management. Active Directory support and remote access round out the comprehensive business features.
The StorCenter ix2-200 supports up to seven Axis IP security cameras for basic video surveillance. Home users benefit from the advanced media features such as the DLNA certified UPnP AV Media Server, PTP (Picture Transfer Protocol), torrent download compatibility, Bluetooth upload, and Cooliris slide show plug-in. Award-winning EMC Retrospect Express backup software and RSA BSAFE encryption for protected installs and upgrades. Supports PC, Mac and Linux clients and is VMware certified for NFS and iSCSI
Avatar billede lurup Ekspert
31. januar 2011 - 21:39 #3
Lukket