Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2011 - 13:11 Der er 5 kommentarer

Kan ikke gemme filer

Hej

Mega problem.

Kan ikke gemme filer på min harddisk mere. den er opdelt i 2 (C/D)
jeg har det kæmpe problem at jeg ikke kan gemme nogen som helst for for filer på min harddisk, hverken C eller D, men kan godt gemme på en USB nøgle.

fejlen der kommer siger:
Der er ikke flere filer.

Hvad er galt?
15. januar 2011 - 13:56 #1
Under hvilket system ?
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2011 - 14:21 #2
windows 7 home premium
15. januar 2011 - 15:34 #3
Til Vista / WIN7 styresystem:
Gå i Start - Skriv i søgefeltet > cmd > vælg det program som hedder > cmd.exe > og højreklik på den og sig "Kør som administrator"

I boxen skriv: CHKDSK  C:  /F  /R  /V  -> ENTER

Genstart normalt - og la' den køre CHKDSK ved næste opstart...
Avatar billede Slettet bruger
15. januar 2011 - 15:39 #4
jeg tog den store beslutning at geninstallere windows. det virker nu, så har ikke prøvet den mulighed du gav der, du skal ellers have tak for hjælpen.
15. januar 2011 - 15:44 #5
Det var hurtigt gennemført - er det baseret på fuld opdateret IMAGE ? Eller har du bare 'verdens hurtigste' PC + tilhørende internetforbindelse til alle efterfølgende opdateringer + sikkerhedsprogram + opdatering af samme + ...

samt http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/ ...