Avatar billede Jim Rasmussen Novice
13. januar 2011 - 09:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HttpPostedFile

Hvorfor kan man ikke bruge System.Web.HttpPostedFile i et class library? kan godt bruge System.Web.HttpPostedFileBase. men ved ikke hvordan jeg får fat i min Fileupload kontrol's posted file med HtpPostedFileBase.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
13. januar 2011 - 09:53 #1
Har du i class library fået sat System.Web ind som en del af dll du har henter fra?
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
13. januar 2011 - 12:00 #3
jeg arbejder med et projekt i visual studio og den cs fil indeholder metoden til at uploade og gemme filen ligger i et  class library. Hvis jeg så flytter filen ind i min Web Application ammen med resten af siden. så kan jeg godt bruge httpPostedFile? så det er ikke noget galt med den cs fil der indeholder metoden.

Men kan der være en reference jeg har glemt at tilføje til mit class lbrary?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
13. januar 2011 - 12:06 #4
Det er netop det jeg mente. Du skal have System.Web som reference

Havde lige glemt det hed reference.. :)
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
13. januar 2011 - 13:50 #5
Der er ikke nogen der hedder System.Web på listen :s

der er:
System.Web.Abstractions
System.Web.DynamicData.Design
System.Web.DynamicData
system.Web.Entity.Design
system.Web.Entity
system.Web.Etensions.Design
system.Web.Etensions
system.Web.Routing
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
13. januar 2011 - 14:22 #6
Fandt den længere nede på listen (:

Du skal have 100000 mange gange tak for hjælpen :D

skriv liget et svar så du kan få de point (:
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
13. januar 2011 - 14:31 #7
Svar.

Ja VS har det med ikke at sortere listen af mulige referencer..
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
13. januar 2011 - 14:55 #8
ja det ret så irriterende
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
13. januar 2011 - 15:01 #9
Specielt hvis du skal arbejde med XNA. Der ligger klasserne helt i bunden - men listen bliver opdateret løbende så man skal vente 30 sekunder på at listen er fuldt opsat før man scroller ned...