Avatar billede jks1687 Nybegynder
03. januar 2011 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan finder jeg mine gamle outlook mails igen?

Under konvertering fra Outlook til Gmail opstod der en fejl. Jeg fik kun lagt ca. 10% af mine gamle mapper (med mails) over på Gmail.
Når jeg nu opretter en ny datafil og peger på PST-filen (som burde indeholde alle gamle mapper m. mails) får jeg kun den gamle indbakke m. mails frem. Jeg mangler fx mails i "sendt post" og alle andre mapper som jeg selv har oprettet.
Jeg har ikke slette nogen PST filer og når jeg sørger - på min PC under "indekserede placeringer" kan jeg finde alle mine gamle mails - med oplysningerne om mappenavn, vedhæftede filer, størrelse osv. ,men de kan ikke åbnes.

Er mine gamle mapper med mails tabt?
Avatar billede milter Ekspert
03. januar 2011 - 19:12 #1
Har du prøvet at kopiere alle dine .pst-filer til en ny mappe på f.eks. skrivebordet og så importere fra den?
Avatar billede jks1687 Nybegynder
04. januar 2011 - 08:39 #2
Yes - det er prøvet og det gav mig indbakken retur og de få nye mapper, som jeg havde nået at oprette til Gmail (disse nye mapper er dog uden indhold).
Det med - at jeg kan se de gamle mails under "indekserede placeringer" kan jeg ikke brug det til noget?
Avatar billede milter Ekspert
04. januar 2011 - 13:31 #3
Måske er dine .pst-filer på en eller anden måde blevet ødelagt. I nogle tilfælde kan de repareres med et program. Kig her:

http://www.pstfile.org/inbox-repair-tool/

http://www.pstfilerepair.net/
Avatar billede jks1687 Nybegynder
05. januar 2011 - 09:39 #4
Ganske som vejledningen sagde - det gratis program fra Microsoft virker ikke (hold op hvor kan noget så simpelt gøres besværligt). Det var til gengæld bingo ved købeprogrammet "Stellar". Nu overvejer jeg lige om jeg vil betale de 130$ de forlanger.
For der findes vel ikke andre free programmer - der kan det samme?
Avatar billede milter Ekspert
05. januar 2011 - 12:38 #5
Ja, de sat.... ved godt, hvad de skal have for den slags.

Jeg har selv tidligere brugt et program fra R-Mail, men det var til Outlook Express og til en noget andet pris. Deres pris for en udgave til Outlook er på 115$:

http://www.r-tt.com/outlook_mail_recovery/

Jeg kender desværre ingen gratis versioner, faktisk søgte jeg længe efter en fuld version til OE men fandt aldrig nogen.