Avatar billede tjahe Nybegynder
09. december 2010 - 11:43 Der er 3 kommentarer

Brug af brevfletning i template

Hej
Jeg har oprettet en template som jeg gerne vil have til at brevflette med data fra en tabel oprettet i et andet word doc.

Jeg arbejder i office 2003.

Jeg bruger samme fremgangs måde med brevflet som i et almindeligt .doc og der viker det.
Men når jeg opretter fletning i templaten vises data fra fletningen kun når man åbner selve templaten.
Når man skaber et dokument ud fra templaten vises kun database feltnavne, ikke indholdet...

Tilægs spørgsmål: Hvordan opretter jeg templaten sådan dele af teksten i det dannede doc er skrivebeskyttet
mvh Anders
09. december 2010 - 12:13 #1
Prøv at forklare hvad du skal bruge det til. Det kan være der kan findes en metode til at løse din udfordring.
Avatar billede tjahe Nybegynder
14. december 2010 - 13:19 #2
Jeg har et brev hvor en del af teksten ikke skal kunne redigeres og nogle data som er gennerelle og går igen i andre breve, eks adresser og diverse beløb.
For at få dele af et dokument skrivebeskyttet har jeg også prøvet at opretten en form, men den kan jeg ikke få til at virke hvis doc samtidig skal kunne indholde data fra fletning. Eks hvis doc er brev flettet, kan man ikke markere et document til at være beskyttet ("allow only this type of editing in document")

Eks på et doc kan ses her:
https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B67tKPbKHtOUOTk5NTQ1N2YtODA0Ny00ZWYyLThjMGEtMzJhZDA2NjA4MTNj&hl=en&authkey=COKJ8O4L
Avatar billede tjahe Nybegynder
14. december 2010 - 13:22 #3
i eks er tekst med rød noget som hentes via fletning.
Der hvor baggrund er grå, skal man have forms, og det skal være det eneste sted som man må redigere