Avatar billede Jahid Nybegynder
09. december 2010 - 11:13 Der er 2 kommentarer

HTC Nexus One til Salg

Hej . Jeg sælger denne telefon, da jeg ikke har brug for den længere og fået en ny . Har været rigtigt glad for den .

Der er kvittering på fra USA og den er pæn i stand .

Den har dog får nogle "nøgleriser bagi, men skærmen fuldstændig clean, derfor denne lave pris.

2500,-
Avatar billede keysersoze Guru
09. december 2010 - 11:27 #1
2.Regler for brug af Eksperten.dk
1.Det er ikke tilladt at:
7.spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:
5.køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål.
Ved forsøg på køb/salg af ulovlige ting (herunder også hælervarer) vil IDG Danmark videregive de oplysninger til Politi eller relevante myndighed, der er nødvendige, for at de kan forfølge sagen.
Avatar billede Jahid Nybegynder
09. december 2010 - 11:31 #2
Jeg undskylder på forhånd :)