Avatar billede schua Praktikant
09. november 2010 - 13:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udvikling af portal.

Hej Alle eksperter.

Jeg står med en rigtig god idé. Jeg skal have udviklet en portal hvor jeg skal sælge madpakker online.

Jeg har hele konceptet+en komplet krav specifikation, er der nogle som kunne tænke sig at kigge på opgaven og komme med et tilbud samt et tids estimat på hvor lang tid dette vil tage.

Med Venlig Hilsen

Christian Dahl
Avatar billede schua Praktikant
09. november 2010 - 13:33 #1
I kan sende mig en e-mail, hvor i fortæller hvem i er og viser hvad i har lavet. Så sender jeg en mail tilbage med kravspecifikationen.
Avatar billede showsource Seniormester
09. november 2010 - 14:48 #2
Jeg kan godt lave noget phpkode til det.
Men design vil jeg ikke rode med.

Og kun hvis der også kan være en leverpostej mad i madpakken ! :O)

( Det sidste er selvf. en dum joke ! )
Avatar billede schua Praktikant
09. november 2010 - 16:55 #3
sdasd
Avatar billede showsource Seniormester
09. november 2010 - 22:21 #4
En go' holdning her på exp, er at vise den kode/løsning som man brugte til at løse et problem.
Og ikke bare sige "fuck jer" og derefter lukke spm.
Avatar billede showsource Seniormester
09. november 2010 - 22:22 #5
Umiddelbart vil jeg gætte på at din ide kan ligge i min madkasse uden problemer.
Jeg har nemlig ikke nogen madkasse.