Avatar billede danger9999 Nybegynder
28. oktober 2010 - 22:46 Der er 4 kommentarer

Opstart af Bærbar

Hej Eksperten

Jeg har netop fået nyt job, og har i den forbindelse fået en arbejdspc'er som er MEGET attatched til arbejdspladsen.

Det betyder, at den starter op med et sikkerhedsprogram, som man skal logge på igennem. Man kan ikke komme uden om.
Når man så er logget på, vises skrivebordet som normalt.
Men computeren er registreret via arbejdet, og det betyder at al trafik overvåges, også selv om jeg kører på mit hjemmenetværk.

Jeg kan f.eks. ikke engang gå på hjemmesiden fra danske spil.

Anyways - spørgsmålet går på.......

Kan jeg gøre et eller andet, for at starte maskinen op UDEN om arbejdspladsens logon-menu.

Jeg ville jo gerne, at jeg selv kunne vælge hvilken opstartsform den kunne starte op i.

Kan jeg trykke et eller andet under opstart for at bypass'e opstartsprogrammet ??

Any ideas ??
29. oktober 2010 - 06:16 #1
... der er jo nok en grund til at din arbejdsPC er forbundet på den måde ?
Avatar billede Slettet bruger
29. oktober 2010 - 08:18 #2
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/danger9999

ikke mange men lidt der skal kigges på

http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

hvis du afinstallerer det program og det forudsætter at du ved hvad det hedder og i det hele taget kan - kan du sikkert ikke logge på din arbejdsplads - når den skal tilbage til arbejdsgiver kan du jo så risikere en regning for det - ved ikke hvilke regler i har
prøv at spørge administratoren af den hvad du må

hvis du havde administrator password kan man logge den af og lave sit eget netværk

m.v.h
Avatar billede danger9999 Nybegynder
10. november 2010 - 18:54 #3
Tak for svarene, men det var jeg li'som klar over.

Selvfølgelig kan jeg ikke blot formatere den. Og ej heller afinstallere noget.

Ville blot høre, om man kunne omgå opstarten af programmet på en simpel måde.
Men det er der ikke kan jeg forstå, og lukker derfor spørgsmålet uden løsning.

VH
danger9999
10. november 2010 - 19:36 #4
(Spørgsmålet bliver ikke 'bare' lukket ved at du 'bare' skriver og lukker derfor spørgsmålet... ...)

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

Gælder også for alle dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/danger9999