Avatar billede Tygesen Nybegynder
21. oktober 2010 - 13:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Svarer ikke"

Min nabo spørger, hvad hun skal gøre for at åbne sine billed-mapper.
Når hun venstreklikker på en mappe med billeder, viser bjælken øverst på skærmen mappenavn efterfulgt af en parantes med (Svarer ikke) - og derfra kommer hun ikke videre.
Hvad skal hun gøre for at kunne åbne sine billedmapper ?

Styresystemet er Windows XP
Avatar billede claes57 Ekspert
21. oktober 2010 - 14:12 #1
installer ccleaner, og få slettet stifinder cache-filer (der ligger en thumb.db skjult i alle mapper med billeder).
http://www.piriform.com/ccleaner
Avatar billede Tygesen Nybegynder
26. oktober 2010 - 11:42 #2
Jeg har installeret ccleaner, men kan fortsat ikke åbne e`n af mapperne med billeder(svarer ikke), men hvis jeg derimod finder mappen gennem "Denne computer", så kan jeg åbne mappen uden problemer, så derved bliver det.
Tak for hjælpen.