Avatar billede frantzendk Nybegynder
21. september 2010 - 10:52 Der er 1 kommentar

HD5870 notebook grafikproblemer

Har erhvervet mig en sager bærbar, med 2xHD5870 1G X-fire grafikkort, cpu I7 720.

Mit problem er at de fleste spil kan jeg køre meget fint, men Mafia 2 og BFBC2, bliver alt ekstremt lyst, når jeg kigger mod himlen, man kan næsten ingen ting se, dette er generalt for begge spil, i mafia er alt meget lyst, farverne er der næsten ingen af, alt er meget lyst, og står og kører frem og tilbage mellem meget lyst og ekstrem lyst. når jeg er tæt på bygninger og NPC, kommer der lidt farver på, men stadig ikke noget der er klart.

Nogen der har stødt på ligende problem, og løsning.

Har opdateret til driver ATI catalyst 10.8

Forsøgt at slå X-fire af og til, kørt alle mine Brigthness, gamma og contrast til max og min, men ingen held endnu.
Avatar billede vuffe Nybegynder
21. september 2010 - 14:36 #1
hmmm går ud fra at du har undersøgt om det er en forud defineret indstilling i driverne, som du kan ændre inde fra catalyst centret - hvis der da findes sådanne?