Avatar billede KJG Nybegynder
09. september 2010 - 16:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Automatisk ändring i skabelon

Jeg oensker at oprette en skabelon, hvor der kommer automatiske aendringer. Et eksempel herpaa kan vaere, at jeg aendrer en overskrift paa forsiden og saa andres f.eks. sidehoved eller andre tekststykker i löbet af skabelonen til at vaere det samme. Egentlig paa samme maade som man i Excel kan skrive = i en zelle og klikke pa en anden celle.

Jeg har forresten Word 2003

Jeg haaber der er nogen der kan hjalpe, paa forhaand tak.

KJG
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
09. september 2010 - 17:24 #1
Gentagelse af en overskrift i sidehovedet: brug StyleRef-felter. Se en forklaring i denne (engelske) artikel:
http://sbarnhill.mvps.org/WordFAQs/StyleRef.htm

Mht. data, som skal gentages andre steder, se denne (engelske) artikel for at få overblik over mulighederne:
http://gregmaxey.mvps.org/Repeating_Data.htm
Hvilken metode, der er bedst egnet, afhænger af indholdet i øvrigt.
Avatar billede KJG Nybegynder
11. oktober 2010 - 08:18 #2
Fandt selv en lösning, der var mere enkel at forstä. Synes forklaringen var rimelig svär for en nybegynder som mig. Men ellers mange tak for hjälpen.