Avatar billede pvn Juniormester
28. august 2010 - 10:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Iphone - Køb i USA

Hej

Jeg skal en tur til USA senere i år, og overvejer at købe en Iphone 4.

Er der nogen der har erfaringer med Iphone købt i USA?

Har fundet et spørgsmål/svar fra 2008, hvor det blev beskrevet at alle telefoner i USA er låst til AT&T. Men det kan tiden vel have ændret på.

Hilsen
Peter
Avatar billede Zaquel Nybegynder
28. august 2010 - 10:39 #1
Apples iPhones vil forblive låst til forhandler, medmindre du køber over Apple Store.
Hvis du vil ha en iPhone 4 uden abonnement vil prisen (medmindre dolleren er elendig når du skal afsted) være det samme over www.apple.dk som i USA.

Problemet er som du selv siger at de er bundet til AT&T - Og de er låst! Det er ikke noget der vil blive ændret med tiden, ikke som udsigten er lige nu.

Altså: iPhone er stadi bundet til AT&T hvis du køber i USA.
De billigste iPhones der ikke er bundet, køber du over apple.dk

Håber det hjalp :-)
Avatar billede pvn Juniormester
31. august 2010 - 21:49 #2
Hej Zaquel

Tak for info

Kan jeg få dig til sende en besked som et "svar", så jeg kan give dig de point du fortjener.

Hilsen
Peter
Avatar billede Zaquel Nybegynder
01. september 2010 - 07:44 #3
Jo da :)