Avatar billede krk Nybegynder
26. august 2010 - 22:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Umbraco og flash/billede

Hej

Jeg ved ikke om det er den rigtige kategori at ligge dette indslag i ellers må I sige til.

Jeg har et par spørgsmål til umbraco og da jeg ikke kan finde et dansk forum, prøver jeg her inde.

Jeg har på min forside 2 områder hvor der skal 2 forskellige flashfiler ind.
Jeg vil gerne at brugeren selv kan ændre i disse filer. så der skal være en "flash fil vælger" på hver side i et faneblad.

Jeg kan selvfølge vælge en indsætte en tekst editor og så få flash filen frem på denne måde, men der jeg gerne vil undgå at brugeren indsætter andet en flash filen er dette ikke en løsning.

Er der nogen der en ide´om hvordan jeg laver dette?

Jeg er total ny i umbraco, så ha´ tålmodighed :-)
Avatar billede Bamma Nybegynder
30. august 2010 - 12:52 #1
Hej det er noget tid siden jeg selv har arbejdet med det, men kan du ikke under din dokument type, lave nogle felter til de filer du ønsker på din side, og kalde dem inde fra dit template efterfølgende.
det kan ske du skal rode lidt med data types, og der er jeg ikke til den store hjælp nåde aldrig selv at lavet det
Avatar billede krk Nybegynder
17. oktober 2010 - 15:06 #2
Hej Bamma
Du fik mig faktisk på rette spor. Undskyld jeg ikke har svaret tilbage tidligere.

Du henter bare point
Avatar billede krk Nybegynder
15. januar 2011 - 11:43 #3
lukker