Avatar billede Magnus-EE Nybegynder
25. august 2010 - 20:10 Der er 6 kommentarer

Spil Lag

Hej Eksperter.
For ca. 1½ års siden købte jeg en super lækker stationær fra Topdata.dk
Den har virket perfekt, indtil ca, garantien udløb (maj 2010).
Jeg er begyndt at lagge i Counter-Strike: Source, World of Warcraft og GTA IV (Det er hvad jeg har)
Counter-Strike: Source var på 40 FPS her den anden dag, men jeg har dog fået den op på 160 ved at opdatere alle mine drivers.
GTA IV har altid villet køre med at på high (1650 x 1050) Uden det mindste problem, Men nu hakker det (Og crasher) Med alt på medium.
____
Mine pc specs er

Gigabyte EX58-UD4P
Intel Core i7 920
Zotac Geforce GTX260
3x2 GB Ram (1333) Kingston
1 TB Samsung HDD

Skriv endelig hvis jeg skal tilføje noget.
____
Intet af det har været skadet/Overclocked på nogen måde, fordi jeg ikke tør løbe risikoen.
Som jeg sagde ovenover, Alle drivers er overclocked.
Så tidligt som idag, fik jeg grafikproblemer i Counter-Strike: Source. Der er lige kommet ny Engine, som også gav og et nyt scoreboard, Alt var perfekt, pånær på min score, det var bare en stor fed gul streg, og det glas i banen jeg skulle kunne se igennem, var bare helt hvidt og kunne bestemt ikke ses noget igennem.

Håber i kan hjælpe mig. :)
(Jeg har aldrig været specielt god til computer, så jeg ville være glad hvis i ikke brugte alle muglige forkortelser) :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2010 - 20:15 #1
Har du prøvet at geninstallere windows?
Avatar billede Magnus-EE Nybegynder
25. august 2010 - 20:21 #2
Ikke efter problemet er opstået og det sker helt sikker også hvis det viser sig at være den eneste udvej.
Tak for det hurtige svar :)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. august 2010 - 09:46 #3
Avatar billede Magnus-EE Nybegynder
26. august 2010 - 20:04 #4
Okay, Jeg har lige siddet og spillet lidt World of Warcraft, for at se hvordan det ville gå. Det laggede fuldstændigt, ikke til at spille. Lidt efter slukker min PC, helt random! Da jeg tænder den igen, slukker den igen efter ca 5 sekunder. og så tændte jeg den igen, kom ind på pc'en og kunne skrive dette. Lyder det stadig sådan at jeg skal geninstallere windows? :/
26. august 2010 - 20:30 #5
Det der typisk kan få PC'en til at SLUKKE BANG, er PSU (Strømforsyningen) overbelastning/fejl ...
Avatar billede Magnus-EE Nybegynder
27. august 2010 - 13:24 #6
Okay, det troede jeg ikke ville ske med den jeg har, jeg har jo haft pc'en tændt til lan osv i over 12+ timer på en gang, Og i det her snakker vi om 1 times tid :/

Anyway, min PSU er: Energon EPS-750W (Gaming power supply)
Er det værd at udskifte den? eller skal jeg bare håbe det ikke sker igen?