Avatar billede Jj1nN Nybegynder
23. august 2010 - 01:04 Der er 4 kommentarer

Billig gamer pc, er det muligt? ಠ_ಠ

Godaften ærede IT-nørder.

Jeg er en anelse forvirret over markedet som det ser ud nu. Er det muligt i dagens Danmark at samle en nogenlunde kickass gaming comp, til den ringe pris af 6.000,-? (Vi taler kun kabinet+indmad, har det løse, skærm/mus/tastatur/cd-drev)

Jeg vil hellere have et hurtigere harddrive med mindre plads, end langsomt med meget plads. (eksempelvis) MAX POWER GAMING ROOAR!

Kan nogen hjælpe mig? eller pege mig i retning af en lignende up-to-date tråd?

Anyway, jeg går ud fra andre kunne drage fordel af et svar :)
Avatar billede swiatecki Novice
23. august 2010 - 01:10 #1
Ofte bliver topdata.dk anbefalet når man skal have en kick-ass gamer PC nu om dage

fx.

http://www.topdata.dk/product.asp?product=7011
Avatar billede Jj1nN Nybegynder
23. august 2010 - 01:17 #2
Hehe tak for det hurtige svar, den lyder jo pænt vild. :) Kan vel ikke rigtigt gøre det billigere selv ved at bestille hver enkelt del vel?
Avatar billede Jj1nN Nybegynder
23. august 2010 - 01:23 #3
Btw det link du gav, kan du se om de 4gb ram er 1 pin? eller flere?
Avatar billede swiatecki Novice
23. august 2010 - 01:43 #4
Nej der er ikke mange penge at spare ved at samle selv, måske lidt.

Jeg vil GÆTTE det er 2x2GB ram - men du kan bare skrive til dem og spørge :)