Avatar billede jkaaaa Praktikant
22. august 2010 - 12:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

billed med bogstaver

Hej.

Jeg har en hjemmeside hvor man kan "submit" sin adresse og email. Jeg vil gerne have den kode hvor man skal skrive bogstaverne fra et billed. Jeg kan ikke finde noget jeg kan nuppe. Er der nogen der har et link, hvor man kan hente det?

Mvh Jens
22. august 2010 - 12:16 #1
Du mener vel captcha?  Her er et link:  http://www.captcha.net/captchas/
Avatar billede klaudi Ekspert
22. august 2010 - 12:18 #2
24. august 2010 - 05:19 #3
jkaaaa, fik du mit indlaeg?  Var det nyttigt?  Jeg ville vaere glad for en reaktion.
Avatar billede jkaa Nybegynder
21. september 2010 - 19:46 #4
Sådan man giver point?
Avatar billede jkaa Nybegynder
21. september 2010 - 19:47 #5
Det var lige det jeg søgte, men har ikke fundet noget jeg har kunne få til at fungere.
Avatar billede klaudi Ekspert
21. september 2010 - 20:38 #6
Det er ikke dig der skal lægge et svar, Christian_Belgien har givet et svar i indlæg #1, det kan du jo accepterer
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
22. september 2010 - 03:26 #7
jkaa, du lukker et spoergsmaal ved at acceptere et svar, et indlaeg markeret med gult, og du accepterer et svar ved at saette et 'flueben' i den lille firkant og derefter klikke paa feltet 'Accepter svar og afgiv points.'  Du har nu tre svar i denne traad, #1 som jeg oprettede og #4 og #5 som du selv oprettede.  Hvis du mener at mit svar var til hjaelp saa boer du acceptere det og derved afgive de lovede points til mig.  Hvis du ikke havde nytte af mit svar, saa lukker du traaden ved at acceptere et af dine egne svar.  Jeg haaber at det er tydeligt.  Hvis ikke, saa spoerg.
09. januar 2011 - 11:24 #8
jkaaaa/jkaa, jeg proever lige en gang mere.  Jeg deltog i denne traad for at proeve at hjaelpe, og som straf er jeg blevet haengende i et aabent spoergsmaal.  Hvem du end er saa har du aabenbart to profiler, jkaa som du oprettede i 2007 og jkaaaa som du oprettede 22 august 2010 for at stille spoergsmaalet paa denne traad.  For at lukke spoergsmaalet skal du logge ind som jkaaaa og acceptere et svar.  Hvis mit svar var til hjaelp, saa accepter det hvorved du afgiver de lovede points og lukker.  Hvis du ikke havde gavn af mit svar saa accepter et af de svar du oprettede som jkaa.  Saa venter pointene tilbage til jkaaaa og spoergsmaalet er lukket.  Men under alle omstaendigheder, ryd op i hvad du startede og faa det her spoergsmaal lukket.  Please.  Hvis du er i tvivl om noget saa sig til.
Avatar billede jkaa Nybegynder
17. januar 2011 - 11:04 #9
Prøver og så lige igen. Beklager!