Avatar billede daphne Novice
02. august 2010 - 15:46 Der er 1 løsning

Sonim XP3-mobil tlf..

Min mand er håndværker, og er på udkig efter en arbejstelefon, der kan måle sig med Nokia's 5140i, som desværre er udgået af sortiment.

Det nærmeste han kan komme det er en Sonim Xp3, MEN han kan også sagtens købe den via nettet, men vil ikke købe noget, før han har haft mulighed for at afprøve den?

Jeg har idag været forbi Telekæden i Glostrup og Telenor i Glostrup Centret, men ingen af dem har en fysisk demo-model af denne telefon.

Håber meget, at nogen af jer kan hjælpe.. en forretning hvor det er muligt at få demonstreret en sådan telefon - gerne i nærheden af Albertslund, men er også villig til at køre lidt længere, hvis det er muligt at få en demo af telefonen (Sjælland)

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede daphne Novice
17. november 2010 - 09:13 #1
Lukkes pga. manglende besvarelser.