Avatar billede rasmusagger Nybegynder
25. juli 2010 - 19:08 Der er 2 kommentarer

Gendan Packard Bell til fabriksindstillinger

Hej

Jeg har en packard bell easy note med xp som jeg ikke kan finde ud af at gendanne.

Jeg har ingen CD.

Hjælp tak.

Rasmus
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. juli 2010 - 21:31 #1
Packard Bell bruger Crtl+F11 hvis der ligger en recovery partion på den.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2012 - 23:19 #2
Packard Bell Recovery - Windows XP

http://www.youtube.com/watch?v=qWiE5GedHc0

Hard Drive Recovery
IDesign, imedia, IXTREME række computere

Bemærk: Alle Data går tabt, at du sikkerhedskopiere

• Sæt den røde Packard Bell boot diskette i diskette
• Genstart / tænde for computeren.
• Hvis du har oprettet sikkerhedskopien CD'er derefter indsætte Disk 1 NU
• Computeren vil indlæse fra disken og vise følgende meddelelse:

1. Standard Systemgendannelse: dette vil sætte computeren tilbage til sin "out of the box" tilstand.
2. Avancerede indstillinger: dette vil give dig mulighed for at gendanne Microsoft ® Windows ® XP uden ekstra ® software ® (dette kan installeres senere, hvis nødvendigt).
3. Værktøjer: Denne funktion giver adgang til MS-DOS utilities såsom Fdisk og Format.
4. Annuller og gå tilbage til DOS: afslutter programmet og vender tilbage til en MS DOS-prompt.

• Vælg "1" på tastaturet for at fortsætte
• Opsvinget vil tage 30 minutter til 1:30 timer.
• Skift cd er som du bliver bedt om
• Når du er færdig glem ikke at fjerne disketten, før du genstarter.