Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2010 - 17:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Brug Android (HTC Magic) som stregkode skanner.

Jeg skal til at lave et lille register over alle mine film. Og for at få det bedste resultat beder den om stregkoden, og istedet for at skulle skrive alle 200 koder ind, ville det være smart hvis man kunne bruge Android til det.

Der findes Android programmer, hvor man kan scanne koder, men det er kun lokalt (På mobilen). Det jeg søger er at når man scanner koden ind, sætter det den i på computeren (via Wifi, Bluetooth eller USB), så det bare kræver et enter og så er stregkoden klar.

Er det nogle af jer der kender sådan et program?
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2010 - 22:12 #1
Ellers kunne man evt. bruge kameraet i computeren til at aflæse koden...
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2010 - 23:00 #2
Lukkes..