Avatar billede Kasper4450 Mester
26. juni 2010 - 20:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

sony ericsson satio DLNA problemer

Hej alle HJÆÆÆÆÆLP

jeg har en sony ericsson satio som jeg er glad for, med den nye pach skulle den understøtte DLNA men jeg kan ikke få det til at virke....

Nogle som har erfaring med DLNA afspilling af musk, jeg kan ikke få det til at virke.

Jeg giver 200 point til den som kan give mig instrukser/ link til hvordan jeg gør....

PS... kører vista Windows Media Player DLNA server og mit Sony tv virker fint med det.

håber VIRKELIG i kan hjælpe

mvh
kasper
Avatar billede Kasper4450 Mester
31. oktober 2010 - 08:46 #1
Stadig ingen som kender til en løsning ?
Avatar billede Kasper4450 Mester
17. april 2011 - 22:46 #2
Stadig ingen som kender til en løsning ?
Avatar billede Kasper4450 Mester
02. januar 2012 - 18:24 #3
lukker den her