Avatar billede ssmadsen Nybegynder
25. juni 2010 - 09:42 Der er 1 løsning

Hjælp til punkt i guiden til "Nulstilling af adgangskode" til Vista.

Hej alle

Så stor en klovn som jeg er, har jeg valgt at glemme koden til brugeren i Windows. Jeg har fundet denne her guide : [URL]http://www.it-artikler.dk/2009/05/06/glemt-windows-vista-kode/[/URL]
som jeg arbejder ud fra. Jeg er nu kommet til "Punkt 8", hvor jeg skal indtaste hvilken bruger jeg vil resette passwordet på. Problemet er så jeg hedder "Søren", og har valgt at bruge dette til brugernavnet, hvilket DOS prompt ikke kan lide, og derfor bare vælger at skrive en "firkant" i stedet for min "Ø".

Der står så man kan skrive "RID" nummmeret der står ved brugeren. Men det synes jeg at jeg har prøvet. F.eks. bare skrive "03e8" eller "0x(03e8)" som jeg synes den foreslår man kan også.

Faktum er, jeg ikke kan komme videre. Håber virkelig nogen har svaret på problemet!
Avatar billede ssmadsen Nybegynder
19. marts 2011 - 11:52 #1
lukket