Avatar billede hansbertelsen Nybegynder
09. juni 2010 - 19:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

certifikatfejl

Når jeg forsøger at komme på en række hjemmesider (gmail, hotmail, citrix, danske bank) blokeres adgangen og meldingen certifikatfejl fremkommer.

Går jeg på google eller dsb, er der ikke problemer.

Bruger normalt eksplore, men når jeg bruger chrome er det det samme.

Har haft AVG-virusprogram (free versionen)Fik først melding om, at den var forældet. Afinstallerede den og forsøgte at downloade den nye 9.0 version. Blev dog afvist med meldingen om forældet installationspakke.
09. juni 2010 - 20:12 #1
Velkommen til E. ...

Lidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede hansbertelsen Nybegynder
09. juni 2010 - 20:57 #2
XP
Avatar billede 2Mida Praktikant
09. juni 2010 - 21:45 #3
Der kan være problemer med dit ur/tidszone - står den korrekt?

Ellers explorer, tools, internet options, advanced og uncheck "warn about certificate address mismatch"  - nederst i listen og du skal genstarte explorer!
Avatar billede hansbertelsen Nybegynder
09. juni 2010 - 22:01 #4
Tusind tak for hjælpen!
Nu kører jeg igen. Det var tidsindstillingen.

Når jeg vil downloade en ny AVG får jeg meldingen : forældet instalationspakke. Hvad betyder det?? Har du også et bud på det?
Hilsen HAns
09. juni 2010 - 22:03 #5
... er der andre 'rester' efter tidligere sikkerhedsprogram / AVG ?

---

Du går vel denne vej -> http://www.spywarefri.dk/software/avg-anti-virus-free-edition/ ?
Gem 'pakken' lokalt på PC'en og DERFRA instalér pakken...
09. juni 2010 - 22:05 #6
<hansbertelsen>: Principiet har du nu slukket/lukket 'tråden' ved at [Accepter] dit eget [svar] !?!

http://www.eksperten.dk/faq#faq-5
Avatar billede 2Mida Praktikant
09. juni 2010 - 22:11 #7
- det var så lidt!
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2010 - 07:44 #8
det er ikke særlig godt at love en mekanikker 100 kroner for at skifte dit dæk - når du henter bilen går du uden at betale.
tror ikke du skal komme der mere.
det du burde var at oprette en nyt spørgsmål med omtalte link i og bede vedkommende lægge et svar

man beder altid den der har svare rigtigt på dit spørgsmål om at lægge et svar du accepterer
årsagen til at du OGSÅ kan lægge et svar er hvis du IKKE modtager noget brugeligt at du selv kan lukke dit spørgsmål.

ADMINISTRATOR af eksperten
er det ikke på tide der bliver lavet en tilføjelse i FAQ så selv nye ved det