Avatar billede sobr Nybegynder
17. maj 2010 - 12:47 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

E-mail adresse i spørgsmål

Kære Admin

Angående spamplaget e-mail adresse!

Kan det ikke lade sig gøre, at fjerne min e-mail adresse fra et spørgsmål her på Eksperten, eller indsætte navn@domæne.dk i stedet: eksperten.dk/spm/770656

Jeg forsøger at få den helt fjernet fra søgeresultater i google.
(Mangler nu kun Eksperten og 1 mere)
Fik faktisk lidt af et chok, da jeg fandt ud af at det lå frit tilgængelig på 8 sider. Synes ellers at jeg har "passet på den".

Jeg har, på opfordring: eksperten.dk/spm/908888#reply_7586114  skrevet en e-mail til Eksperten d. 5 maj, men har ikke fået svar.

Jeg er ikke meget for at slette den, da jeg bruger den til mange vigtige ting.

Håber virkelig, at I kan hjælpe mig.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. maj 2010 - 12:52 #1
Hvis man går ind på din profil er der ingen Emailadresser på dig så den er ikke offentlig tilgængelig hvis du mener du kan se den så er den nedtonet og ikke synlig for os andre
Avatar billede sobr Nybegynder
17. maj 2010 - 12:59 #2
Nej, det ved jeg godt - den har jeg fået rettet.

Det i spørgsmålet, som jeg henviser til - eksperten.dk/spm/770656 - den er synlig...
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. maj 2010 - 13:07 #3
Der får du den heller ikke slættet det er jo netop meningen med experten at man kan søge på et problem som det du deltog i og så ud fra oplysningerne bruge de rigtige løsning det er jo en del af de ting du har aksepteret da du meldte dig til hvor du også bliver advaret imod at lægge personlige oplysninger ud de slettes ikke
Avatar billede sobr Nybegynder
17. maj 2010 - 13:12 #4
poko1 er du Admin ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. maj 2010 - 13:34 #5
Nej det ber jeg ikke men du har lagt dit problem ud på siden ogn det er her der opstår dialoger og da lignende spørgsmål jævnligt dukker op kan jeg kun gentage hvad svaret er du burde ellers have henvent dig direkte her info@eksperten.dk, det du opnår er jo at man jo hurtigt finder den side det drejer sig om måske bevidst??
Avatar billede fromsej Praktikant
17. maj 2010 - 15:12 #6
Hvis din mailadresse har været i offentlig rum, og du er begyndt at få spammails, er der kun en løsning, drop den mailadresse, den er høstet nu og er på diverse lister hos spammerne.
Det ændrer ikke en skid at få den fjernet fra det omtalte indlæg.
Avatar billede sobr Nybegynder
17. maj 2010 - 15:15 #7
Har du nu også læst mit spørgsmål fra start til slut - suk ;)
Avatar billede sobr Nybegynder
17. maj 2010 - 15:17 #8
Jeg tænkte at jeg ville prøve - men så er det da bare ØV :(
Avatar billede fromsej Praktikant
17. maj 2010 - 15:25 #9
Hvis det spørgsmål var til mig, så ja, jeg har læst det, men der er ikke andre løsninger.
Avatar billede sobr Nybegynder
17. maj 2010 - 15:33 #10
Nej fromsej - det var til poko1
Avatar billede sobr Nybegynder
17. maj 2010 - 15:39 #11
Nå - men vil I lægge et svar så...

Et kæmpe arbejde ligger forude med at ændre mail adresse ØV ØV ØV
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. maj 2010 - 17:09 #12
OK :-)
Avatar billede htx98i17 Professor
17. maj 2010 - 17:33 #13
Man kan da sagtens få fjernet et indlæg i en post, det har jeg fået gjort før. Og hvis det er det han vil have, så skal han bare vente på en admin. At der er nogen som mener at det ikke hjælper på spam, det er jo en anden sag.
Avatar billede sobr Nybegynder
18. maj 2010 - 04:08 #14
Nå, men så venter jeg da bare og hører hvad Admin siger til det...
et par dage fra eller til betyder ikke så meget nu :)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. maj 2010 - 05:35 #15
Jeg er bange for det kan have lange udsigter.
Lars har været logget på, efter dette spørgsmål er oprettet, uden at reagere, så det........
http://www.eksperten.dk/profil/lars_pcworld.dk

Det burde jo egentlig være rimelig enkel at skrive en lille kommentar om, hvad der evt. kan gøres ved problemet, eller fortælle at det ikke kan lade sig gøre. Men at ignorere denne kategori (som er mere reglen end undtagelsen) er vel den dårligste løsning af alle.

Prøv selv at gå spørgsmålene i CoAdmin-kategorien igennem, og se hvor mange Lars deltager/hjælper i?
Det virker ikke rigtig troværdig....men Lars er jo selvfølgelig heller ikke CoAdmin, han er jo Admin.  :-)

Bare min mening.  :-)
Avatar billede sobr Nybegynder
19. maj 2010 - 09:11 #16
Jeg kan kun give dig ret vejmand.

Jeg synes faktisk at denne kategori kun burde besvares af CoAdmin eller Admin.

Måske var det oprindelig tanken med kategorien, men når alle andre blander sig, kan det vel tænkes at de bliver lidt ligegyldige.
Avatar billede snowball Novice
19. maj 2010 - 09:52 #17
En lang række af de ting der bliver spurgt om i denne kategori kan godt besvares af folk som ikke er Admin eller CoAdmin, så derfor er det normalt ikke noget problem at folk "blander" sig.

Både indlæg og hele spørgsmål kan fjernes med få klik hvis den rette person kommer forbi. Mig bekendt er det som tidligere nævnt reelt kun Lars der kan gøre det (og måske en udvikler eller 2 alt efter hvem der efterhånden er tilbage) eftersom de endnu ikke har fundet nogen til at overtage det arbejde jeg i sin tid udførte.
Avatar billede sobr Nybegynder
20. maj 2010 - 19:07 #18
Nå - ok, jeg vil nu heller ikke brokke mig mere over dette.

Jeg har vist også indstillet mig på at slette den mailadresse, så...
er der flere som vil ha del i pointene, så er det med at smide nogen svar.

Tak for feedback...
Avatar billede snowball Novice
20. maj 2010 - 22:35 #19
Spørgsmål om Eksperten er normalt gratis, så tag du dem bare selv ;)
Avatar billede sobr Nybegynder
21. maj 2010 - 11:04 #20
Ok Tak :)