Avatar billede Goeg-og-Gokke Nybegynder
11. maj 2010 - 15:00 Der er 4 kommentarer

Sletning af "Adminstrator-konti" Windows 7

Hej Eksperten

Jeg er løbet ind i et problem. En ven og jeg sad og kedede os den anden dag, og pludselig fik vi lyst til at nørde lidt. Min ven havde således en skive med et eller andet hack-program.

Jeg forstår mildest talt ikke alt hvad der foregik, men jeg skal prøve: Min ven satte skiven i DVD-drevet og gå ind i "bios" ved opstart.

Her fik han så på en eller anden måde oprettet en Adminstrator-konti som kunne nulstille min adgangskode på min oprindelige bruger. Det var da meget sjovt så længe det varede, men nu vil jeg egentlig godt have "Adminstrator-kontien" slettet igen. Problemet er bare, at den ikke kan slettes sådan uden videre. Via Kontrolpanel --> Brugerkonti kan jeg godt slette min oprindelige bruger, men ikke den nye "Adminstrator-konti" - og det er uanset hvilken konti jeg logger ind på. Den kan ændre profilbillede og skifte adgangskode, men den kan ikke slettes.

Her er mit spørgsmål så, kan den slettes? Jeg ville være ked af, at skulle rende rundt med sådan en bruger.
Kan I hjælpe?
Avatar billede TorbenVeise Nybegynder
11. maj 2010 - 15:14 #1
Den kan ikke slettes kun deakteveres.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. maj 2010 - 16:59 #2
Avatar billede Goeg-og-Gokke Nybegynder
11. maj 2010 - 17:51 #3
Medfører det, at kontien bliver skjult? Vil mapper som C: Users --> Adminstrator forsvinde?
Avatar billede vejmand Juniormester
11. maj 2010 - 18:49 #4
Ved det ikke, prøv. Du kan jo altid aktivere den igen.  :-)