Avatar billede low-budget Nybegynder
10. maj 2010 - 17:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indbrud

Nogen har været inde i mine forældres hus mens de ikke var hjemme.
Det er de naturligvis utrygge ved.

Deres computer har tilsyneladende været brugt, da der var spor efter nogen.

Politiet har været og taget fingeraftryk, men noget tyder på at det kunne være børn, der har været der?

Og nu kommer spørgsmålet:

Er det muligt, at finde ud af hvilke hjemmesider der har været besøgt? Jeg tænker på fx. Facebook. Kan man finde ud af hvilken profil der har været set på fra mine forældres computer?
Avatar billede nfssister Forsker
10. maj 2010 - 17:17 #1
Jeg antager det er IE ?

I FireFox er der i menuen et punkt der hedder History, der kan du se det i den.

Jeg kan ikke finde funktionen i IE 8, men ved den er der, for der er en genvej til at slette den (fatter ikke jeg ikke kan finde den.)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2010 - 17:22 #2
Hvis IE 8:
Klik på favoritter og vælg fanebladet oversigt:
http://peecee.dk/uploads/052010/Unavngivet14.jpg
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. maj 2010 - 17:23 #3
(Jeg bruger selv kun IE til Netbank, derfor er min liste tom)
Avatar billede low-budget Nybegynder
11. maj 2010 - 12:57 #4
Tak for svarene. Jeg afventer at høre om politiet undersøger computervejen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2010 - 13:02 #5
Du skal ikke selv svare.
Som der står så er det til løsninger og pointgivning, så bed om svar fra dem du mener skal have point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. maj 2010 - 13:02 #6
Og mit kom som svar ved et uheld.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
13. maj 2010 - 08:08 #7
Det var måske mere smart at have et password på sin PC, og så bruge bitlocker. Derved ville tyven aldrig få fat i dine data.