Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2010 - 22:56 Der er 5 kommentarer

På internettet på computeren gennem iPhone!

Hey exp'er!

Jeg sidder her og roder med min iPhone og har i den anledning fundet ud af, at jeg kan gå på nettet på computeren gennem iPhonen ved at forbinde de 2 enheder gennem bluetooth..

Min spm. er så, hvor sikkert er det? Altså, kan folk vha af min bluetooth kommer ind på min computer eller telefon? Og kan de bruge mit internet?

Altså helt simpelt, er det lige så sikkert, som hvis jeg har et trådløst hjemmenetværk? :)

Gider jo ikke betale 200 kr om mdr. på internet, hvis jeg bare kan bruge det jeg har fra 3. :)

Mvh Josvto
Avatar billede hillsimon Nybegynder
09. maj 2010 - 23:22 #1
Jeg bruger selv min iPhone med 3's net. Jeg er ikke bekymret, men vil da også gerne vide om det er sikkert. - jeg kan ikke se at det skulle være mere eller mindre sikkert i forhold til et normalt trådløs netværk

Vh Simon
Avatar billede hillsimon Nybegynder
09. maj 2010 - 23:26 #2
Dog vil jeg sige at jeg ikke synes at du skal droppe en fast internet forbindelse, da det kan være langsomt afhængigt af hvor mange der bruger 3's net og hvor du bor.
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2010 - 23:31 #3
Bor i Århus.. Men er det ikke samme måde det fungerer på som 3's mobile interenet? altså det med USB-pennen? fordi det har jeg haft uden problemer..
Avatar billede hillsimon Nybegynder
09. maj 2010 - 23:38 #4
Jo det er det samme net som 3's mobil internet, og når du bor i Århus, som er godt dækket burde du godt kunne bruge det som primær internet forbindelse. Jeg kan ikke bruge det ordentligt, da det ikke dækker på mit værelse :(
Avatar billede Slettet bruger
09. maj 2010 - 23:41 #5
Har nemlig haft det på USB'en før og det virkede sgu fint nok.. Mangler bare at høre, hvordan sikkerheden er... anyone? :)