Avatar billede ps76 Forsker
28. april 2010 - 20:25 Der er 1 løsning

HCT Legend sync problem

Ny Legend modtaget. Herligt. Har fulgt anvisningerne og installeret HTC sync programmet. Tilkobler telefonen, og den kan ses af programmet, som så præsenterer mulighederne "Sync nu" og "Sync manager". Men lige meget om jeg trykker på den ene eller anden af disse, så sker der intet! Timeglas et lille sekund - og så intet.
Hvad kan det skyldes? Det er på windows XP sp3 og antivirus er fjernet under installationen, som anbefalet.
Kan tilføje at jeg har prøvet på min bærbare - og der virker det! (men der har jeg ikke de data, som jeg vil syncronisere med - omend det selvfølgelig med en del arbejde kan flyttes...).
Hvad er galt mon?
Avatar billede ps76 Forsker
28. juli 2010 - 11:27 #1
lukker