Avatar billede Slettet bruger
21. april 2010 - 16:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

gammel profil /email adresse under mit brugernavn

Jeg har en email adresse ved yousee jeg ikke bruger.
Der er registreret en bruger kmunk1975 på kmunk1975@mail.tele.dk
og min adgangskode virkede.
Denne bruger er ikke tilladt at have da jeg nu har lavet kristianmunk som jeg gerne vil bruge.
Jeg vil gerne have  slettet den gamle profil eller overført point
vh kristian
Avatar billede vejmand Juniormester
21. april 2010 - 16:33 #1
Hvorfor ændrer du ikke bare din email adresse under din oprindelie profil?????

Klik på Rediger profil oppe til højre.....
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2010 - 17:16 #2
fordi jeg først fandt ud af dagen efter oprettelse af den nye.
Og skal have slettet en af dem må vist ikke have 2 eller flere
munk
men ja det ville da være nemt at gøre.
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2010 - 18:44 #3
vejmand du må godt give et svar og få point..
Men troede en coadmin ville kigge på det.
og hjælpe men lukker bare her når du har svaret og overfører post og sådan til den gamle profil
kristian
Avatar billede vejmand Juniormester
26. april 2010 - 18:47 #4
Oki.....