Avatar billede lassesvend Nybegynder
14. april 2010 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DVD til Samsung Omnia I8910 HD

Hej eksperter

Min gamle far har anskaffet sig en Samsung Omnia I8910 HD, og han vil gerne kunne tage en DVD film fra hylden og lægge den ned på telefonen.

Kan i anbefale et brugervenligt program (som han kan finde ud af at bruge), til at gøre dette?

På forhånd tak

Mvh lassesvend
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
15. april 2010 - 14:39 #1
Altså, det vil jo kræve at då får den lagt ind på computeren først. Der findes en række ulovlige programmer til at gøre dette, dem vil jeg ikke poste her. Jeg er ikke helt sikker på lovgivningen inden for dette? :s Men jeg vil tro at nero måske kan gøre det? (:

Ellers er CloneDVD mobile også en mulighed (:
Avatar billede Jim Rasmussen Novice
15. april 2010 - 14:58 #2
Med lidt videre efterforskning, har jeg fundet ud af at du sagtens kan bruge programmet cloneDVD mibile. Det skulle os være til at finde ud af
Avatar billede lassesvend Nybegynder
15. april 2010 - 15:25 #3
Hvorfor skulle jeg behøve at bruge ulovlige programmer? Det er ikke ulovligt at lægge en DVD film du ejer ned på din computer og derefter over på din telefon. Så længe man ikke deler den ud til folk udenfor sin husstand så kan man jo gøre med den som man lyster.
Men jeg vil da lige prøve CloneDVD mobile. Ved du om den har en preset indstilling til Omnia'en?