Avatar billede Bella1974 Nybegynder
13. april 2010 - 00:28 Der er 4 kommentarer

dødt batteri

Jeg har det dilemma med min bærbare HP Pavillion dv 6000 med XP installeret, at batteriet ikke lades op. Når jeg fører musen over strømstyringsikonet får jeg meldingen "0% tilbage (tilsluttet, oplader)", men der sker intet.. er den helt død eller kan jeg gøre noget?

Jeg kan således kun bruge maskinen med strømstikket i - og det er jo lidt træls i længden!

Desuden opdateres klokken ikke når jeg har haft pc'en slukket?

Er der nogen kloge hoveder, som er stødt på det før?

Mvh.
Avatar billede frem-ad Professor
13. april 2010 - 09:17 #1
Det er som regel batteriet der er faldent sammen.
Men du kan lige prøve at ta batteriet af og rense de metal paller der sider der (bare med sprit)
13. april 2010 - 12:14 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du have oprettet dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
Avatar billede frem-ad Professor
20. april 2010 - 09:31 #3
Har du fundet ud af noget???
Avatar billede Bella1974 Nybegynder
17. september 2010 - 06:23 #4
jeg endte med at købe et nyt batteri.. den var helt afgået ved døden.. men tak for hjælpen