Avatar billede ghaga Nybegynder
24. marts 2010 - 16:41 Der er 6 kommentarer

windows 7 minimum 5 min om at slukke, den er EKSTREM langsom

Hej Jeg har opgraderet min computer til windows 7, men den er meget langsom om at tænde og slukke, selv vista var meget hurtigere. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, skal jeg måske installere den forfra, men jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle gøre det for installringen gik efter planen. Det var meningen at windows 7 skulle være hurtigere, men det viser sig ikke til at være tilfældet.

Jeg har virkelig brug for noget hjælp af nogen kloge hoveder.
Avatar billede thov Forsker
24. marts 2010 - 16:50 #1
Prøv dette program http://www.seriousbit.com/tweak_windows_7/
(Bare gratisudgaven).
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2010 - 17:56 #2
24. marts 2010 - 18:26 #3
Generelt: Har du 100% styr på WIN7 driverpakker til til PC's hardware ?
Avatar billede ghaga Nybegynder
24. marts 2010 - 20:01 #4
Nu har jeg hentet, men hvad ska jeg så.
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2010 - 20:14 #5
Hentet hvad ????
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
18. april 2010 - 10:56 #6
Hejsa....

Skal lige høre dig om du opgraderede fra et andet OS eller om du lavede en "clean install" af Win7?

Da jeg installerede Win7 Ultimate fra Win7 Ultimate RC7100, lavede jeg en opgradering, og det blev jeg MEGET træt af...:-( Især fordi jeg opgraderede fra en 32 bit version til en 64 bit, for at kunne udnytte de 4 Gb ram jeg har i maskinen.
Den blev MEGET langsom af det, og det endte med jeg formatterede hele partitionen og lavede en clean install, og det hjalp!

/Ulrik