Avatar billede Russeren Nybegynder
18. marts 2010 - 17:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sony Ericsson Vivaz / Sikker fjernelse af hardware

Jeg har købt en Vivaz mobil, denne plugger jeg tit og ofte til min pc, men når jeg skal unplugge den via. "sikker fjernelse af hardware" kan jeg ikke finde ikonet?

Tvivler på den har godt af bare at blive taget fra uden noget.

Nogen ideer?
Avatar billede Russeren Nybegynder
18. marts 2010 - 17:55 #1
Har forresten set under enhedshåndtering, herpå kan man kun "slette" den, og deaktivere den..

Forresten så reagerer telefonen ikke rigtig på noget, dvs. skærmen er bare på skrivebordet, selvom jeg bruger pc suite osv.
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
18. marts 2010 - 18:07 #2
Hej
Jeg kører med XP og har en nokia 3110 Classic
Jeg kan heller ikke anvende sikker fj.af hardware
Den bliver reg. på anden måde selvom den sidder forbundet til USB
Vh
Anker
Avatar billede Russeren Nybegynder
19. marts 2010 - 09:47 #3
Hmm så stikket skal bare hives? :/
Avatar billede Russeren Nybegynder
11. juli 2010 - 18:13 #4
låst