Avatar billede Tennafrausing Nybegynder
14. marts 2010 - 22:02 Der er 10 kommentarer

musik

hej.
jeg kunne virkelig godt tænke mig at kunne downloade musik gratis, på min computer, men ved íkk hvordan.. skal man bruge et program? hvis ja så må godt sende nogen links (programmerne skal være gratis) til mig (:

jeg ville virkelig blive glad hvis i kunne hjælpe mig !

på forhånd tak
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
14. marts 2010 - 22:03 #1
Du kan bruge LimeWire til at downloade "gratis" musik:
http://www.limewire.com/da

Du kan også bruge YouTube downloader, og så tage sangene derfra :)
http://youtubedownload.altervista.org/download.htm
Avatar billede besle Nybegynder
14. marts 2010 - 22:16 #2
Første ting hertil, Limewire er 50% Virus, resten er overvåget af APG (Anti Pirat Gruppen, eller sagt på en anden måde politiet)

Er selv stor-pirat, så hvis du vil downloade musik (under mere sikre omstændigheder) skal du enten joine et pirat community, som Nordic-t, eller skaffe dig adgang til Thepiratebay.org, som gøres ved at læse på følgende side:
www.thejesperbay.org
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
14. marts 2010 - 22:18 #3
Hehh "gratis" musik = 50% dyrt %50 procent gratis overvågning
Avatar billede besle Nybegynder
14. marts 2010 - 22:21 #4
@mbm2007

Præcis, derfor hent enten musikken fra en lukket tracker, hent det over Usenet, eller køb den ;)
14. marts 2010 - 22:22 #5
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Punkt 2.1.7.1

2. Regler for brug af Eksperten.dk
1. Det er ikke tilladt at:
7. spørge efter eller poste indlæg, der omhandler/indeholder:
1. ulovlig kopiering eller download af ophavsretligt beskyttet materiale

Læs og måske forstå iøvrigt -> http://www.spywarefri.dk/artikel/farerne-ved-fildeling/
Avatar billede besle Nybegynder
14. marts 2010 - 22:29 #6
@Karise

Ved godt Copyright er ulovligt, men henviser ham/hende jo ikke direkte til det ulovlige materiale, men derimod til det som google alligevel ville have foreslået hvis man søgte længe nok.

Derudover, meget fin artikel, og den er ganske rammende for mange af filerne fra Limewire, og generelt hele gnutella netværket. derfor henviser jeg igen til en lukket tracker, hvor at de diverse filer er testet, og tjekket før de bliver lagt ud. oven i købet er de fleste brugere selv Crackere, som sørger for selv at lave Key´s og cracks.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2010 - 22:43 #7
I reglerne for brug af Eksperten skelnes der ikke mellem direkte og indirekte links til ulovligt materiale. Både mbm2007 og besle skriver om brud af ophavsretslovgivningen og besle kalder sig ligefrem "stor-pirat". Derfor er i begge blevet anmeldt til eksperten.dk, selvom det ikke har den store betydning, nu hvor her jo mangler en co-admin.
Avatar billede besle Nybegynder
14. marts 2010 - 22:46 #8
Som stor-pirat, og medlem her på siden deler jeg jo egentlig blot ud omkring min viden, som andre computer intereserede her gør :) men hvis det virkelig er for meget, så må det jo være sådan
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2010 - 23:07 #9
Her på siden er der nogle spilleregler, og dem bliver man jo nød til at spille efter.
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
14. marts 2010 - 23:11 #10
Hehh ja så må det jo være sådan... Bare spild af ressourcer :)
lige meget hvor mange årtier vi kigger frem vil der altid være hul igennem til den "Gratis" musik :)
derfor spild spild spild ;) dette indlæg sætter nok sindene i kog hos mange men det er egentlig slet ikke intentionen :) bare husk den rationelle tankegangmn ven :)