Avatar billede madsvegas Nybegynder
11. marts 2010 - 20:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hopper i sætninger

Heej
Jeg har haft et problem et stykke tid med, at når jeg skriver i skriveprogrammer som word, msn o.s.v  på min computer, så hopper den engang imellem i linjerne kan ikke finde ud af hvad det er for en knap jeg er kommet til at trykke på eller om det er en virus? jeg har søgt på google, men hvad skal man lige sørge på kan hvert faldt ikke finde noget svar på problemet, ville være dejligt hvis i kunne hjælpe.
Avatar billede Schmidt25 Nybegynder
11. marts 2010 - 20:44 #1
hej, prøv at hold CTRL inde og tryk enter når du skifter linjer, hjælper det?
11. marts 2010 - 20:48 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

http://www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2010 - 17:08 #3
Nu du har oprettet her: http://www.eksperten.dk/spm/904263

Så skal du lige lave svar og acceptere eget svar, så dette ikke står åbent længere.
Avatar billede madsvegas Nybegynder
13. marts 2010 - 19:02 #4
f