Avatar billede Nyhtml Nybegynder
08. marts 2010 - 18:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Blå linje ned af min skærm i højre side

Hejsa Experter jeg har en blå linje der går ned af min skærm i højre side ?? hvad er det dette, når jeg presser nogen bestemte steder på skærmen og holder trykket nede hvis går den væk... Hmmm
Avatar billede off-line Nybegynder
08. marts 2010 - 18:40 #1
Prøv at undersøge kablet ved at bøje det flere steder.
Avatar billede off-line Nybegynder
08. marts 2010 - 18:42 #2
Hvorfor har du ikke afsluttet dette spørgsmål?
http://www.eksperten.dk/spm/902373
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
08. marts 2010 - 18:45 #3
det er en bærbar
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
08. marts 2010 - 18:46 #4
venter på en der ligger et svar
Avatar billede off-line Nybegynder
08. marts 2010 - 18:57 #5
En bærbar, Ok ja det var da en væsenlig oplysning.

Sådan er reglerne ikke. Hvis du mener nogen fortjener point, så
beder du den person, eller dem, om at lægge et svar.
Hvis du ikke mener du bør give point, lægger du selv et svar.
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
08. marts 2010 - 19:05 #6
ok tak for det, men kan du hjælpe mig med mit problem ?
Avatar billede off-line Nybegynder
08. marts 2010 - 19:12 #7
Desværre, jeg tænkte på det med kablet fordi, jeg selv har haft
det problem. Uheldigvis var kablet sat fast til skærmen, og kunne
ikke skiftes, så det blev en ny skærm.

Men i situation som din, ville jeg sætte en ekstern skærm til,
for at finde ud af, om det var skærmen eller grafikkortet som driller.
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
08. marts 2010 - 19:22 #8
jeg er sikker på det er min skærm på min bærbar, hvad kan man gører ved det ..
Avatar billede off-line Nybegynder
08. marts 2010 - 19:32 #9
Jeg ved ikke, om farven kan trækkes væk med en speciel magnet,
Og jeg ved ikke hvordan man gør, eller om det kun var noget man kunne på gammeldags TV skærme. Ellers tror jeg desværre det, også
for dig, handler om en ny skærm.
Men der kommer forhåbentlig nogen på banen, som ved mere om skærme, end jeg gør.
Avatar billede off-line Nybegynder
09. marts 2010 - 23:18 #10
Jeg afmelder spørgsmålet.
Avatar billede Nyhtml Nybegynder
13. marts 2010 - 15:40 #11
ja jeg lægger et svar så.