Avatar billede mbm2016 Nybegynder
05. marts 2010 - 18:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Iphone genkendes ikke af computeren

Hej eksperter,

Jeg har lige siden køb af min Iphone 3GS været irriteret over at den ikke kan forbindes med min computer.

Min computer er af mærket Medion, modellen er Akoya. Der var installeret Microsoft Vista - Home Premium på den fra start, (og det er der stadig :)).

Min Iphone er som sagt en 3GS, og den har den nye 3.1.3 software installeret. Computeren har også det nye Itunes 9.0.3 installeret.

Når jeg forbinder min Iphone til computeren via det medfølgende USB kabel (Har prøvet alle USB porte på computeren) siger Vista at den installerer driversoftware til enheden. Bagefter kommer den op med Enheddriveren blev ikke installeret.

Når jeg så kigger på hvad det er den prøver at finde driver til er det et digitalt still kamera.

Jeg har et link til min skærm her:
http://www.magnusbm.dk/img.jpg

Er der nogle der ved hvad jeg skal gøre?

På forhånd tusinde tak :)
Avatar billede preppydude Nybegynder
05. marts 2010 - 19:16 #1
Du ved det nok godt men:
- Det er normalt at Windows installerer drivere til digital kamara (det er så du kan se dine billeder igennem). Det gjorde den i hvert fald da jeg kørte Windows 7 boot-camp på min Mac.
- Du kan kun overføre musik o.l. via selve iTunes. Den kan ikke fungere som en lagringsenhed.
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
05. marts 2010 - 19:58 #2
Ja preppydude, som du nævnte kender jeg godt til dette :)

Men jeg forstår ikke hvorfor Itunes overhovedet ikke åbner ?
Avatar billede preppydude Nybegynder
05. marts 2010 - 20:03 #3
Ja det lyder lidt underligt. Det plejer at poppe op det sekund du sætter den til. Hvis du nu åbner det, viser den så ikke din iPhone? Hvis ikke, så kunne du prøve at fjerne det helt og installere det igen. Det virker underligt nok nogle gange på Windows. ^_^
Avatar billede nfssister Forsker
21. marts 2010 - 11:03 #4
Har du prøvet lidt af den her smøre ?:
http://support.apple.com/kb/TS1495
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
29. april 2010 - 18:54 #5
Ja jeg har prøvet det hele stadig intet resultat... Men i skal have tak for hjælpen kan i dele point?
Avatar billede mbm2016 Nybegynder
10. juli 2010 - 13:33 #6
Lukker...