Avatar billede varmeskud Praktikant
27. februar 2010 - 11:08 Der er 1 løsning

Køb udstyr til PDA (trådløs netkort + USB ledning

Hej

Jeg er begyndt at bruge min gamle hp iPaq 2200 PDA rigtig meget.
Og tænker på om jeg skal købe større lager kort og trådløs netkort til den? Eller købe iphone eller ny PDA?
Jeg har nemlig flere af denne model liggende.
Men kan ikke finde nogen steder, hvor der står skrevet hvad for type trådløs netkort og hvad der er godt og skidt til dem.
Kravene
Den skal være fornuftig størrelse så man kan se billeder og internet.
Skal kunne læse/skrive i word og excel ark.
Holde lang tid på batteriet
Skal være med Touch screen
Skal være hurtig start i, så det tager 1-2sek om at tænde.

Så hvor for jeg fat i trådløs  netkort, så jeg kan få den til at gå på det trådløse internet?

Og så ville jeg høre, om det er muligt at få en USB adaptor til den. Har et USB kabel til noget hardware, som ville være godt at kunne sætte til PDA.

Mvh Kim P
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. september 2010 - 22:16 #1
Lukker