Avatar billede kallechr Nybegynder
18. februar 2010 - 18:04 Der er 5 kommentarer

Bærbar via. S-video til fjernsyn - kun S/H billede

Ved tilslutning af min bærbar Acer Aspire 3694 - med S-video til fjernsyn (scart) - kan jeg kun opnå S/H billede. :/

Jeg har mulighed for at vælge et antal PAl signal-typer og tre NTSC -  uanset valg.
Giver det mig et S/H billede.

Har andre oplevet lign. og en løsning på problemet?

På forhånd tak

Kalle
Avatar billede m_soender Nybegynder
19. februar 2010 - 09:00 #1
Har selv oplevet det før. Du kan læse det ved at købe denne her adaptor fra Sandberg http://www.gate2prices.dk/cables/cables-vis.asp?Kode=L000382 eller gå hen til din elektronik pusher og købe en 50pF tantel kondensator og lodde ind i dit scart stik. Sandberg har et diagram som viser opbygningen af stikket så det er rimelig lige til at lave.
Avatar billede kallechr Nybegynder
24. februar 2010 - 20:57 #2
takker :)

ps. Jeg forstår vist ik at give pointé - med du burde ha´ dem. :O
Avatar billede scapegoat_stefan Nybegynder
01. marts 2010 - 09:20 #3
Han skal bare skrive som et svar, i stedet for som kommentar ;)
Personligt har jeg også haft samme problem, men har tit kunnet klare det ved at tilslutte kablet til computer og TV, og så derefter genstarte computeren.
Avatar billede kallechr Nybegynder
01. marts 2010 - 21:00 #4
Forsøger at give dig point´ - men guderne må vide hvorvidt dt lykkedes ;)

Tak - for din forklaring.  Og du har ret -

Jeg havde blot ingen - som helst ide´er om dt.
Troede selvfølgelig blot man skulle forbi bærbar og tv :O '
ØV -
Avatar billede kallechr Nybegynder
01. marts 2010 - 21:02 #5
Ok -takker,

vil prøve dt ved lejlighed :)