Avatar billede ea1 Novice
09. februar 2010 - 14:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Adobe Photoshop CS4 - installation

Jeg har ændret styresystem til WIN7 og ville geninstallere min Adobe Photoshop CS4. Det kan jeg ikke få til at fungere. Jeg når ikke længere en til "Forberede installering", så sker der ikke mere. I "Jobliste" ser det ud til, at installationsprogrammet stadig kører; men efter 3 timer er der intet sket.
09. februar 2010 - 14:44 #1
HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..." ???
Avatar billede ea1 Novice
10. februar 2010 - 08:08 #2
Det er forsøgt; men det gør ingen forskel.
10. februar 2010 - 09:21 #3
Hmmm... kender ikke nok til W7 til at bidrage mere lige nu...
Avatar billede torotune Nybegynder
10. februar 2010 - 22:32 #4
Har du formateret eller har du lagt windows 7 ind oveni?

Det kan hjælpe at prøve at køre Adobe Clean Up-programmet:

Gør som han beskriver her i artiklen:

http://www.cruciallimit.com/blog/74/adobe-cs3-install-horror-round-2/

Vær opmærksom på at du skal have det Windows Installer CleanUp Utility installeret og så bagefter Adobe cleanup-programmet.

http://www.adobe.com/support/contact/cs3clean.html

Og som han beskriver, skal du, efter at have udført trin 1 og 2, i Adobe Clean Up-programmet udføre trin 3, 4 og 5 - jeg kan ikke huske hvor mange der er (du bliver bedt om at taste hvilket trin du vil udføre via dos-prompten.) Udfør dem så én efter en. Efter en genstart skulle det være til at installere forfra. Jeg har selv løst installeringsproblem ved hjælp af denne metode.

Mvh.
Avatar billede ea1 Novice
13. februar 2010 - 13:46 #5
Så lykkedes det med Adobe Clean. TAk for hjælpen.
Avatar billede ea1 Novice
15. februar 2010 - 12:10 #6
Hej torotune!
Hvordan bærer jeg mig ad med at ekseptere dit svar, så der tildeles point?
mvh
Avatar billede justrace Novice
15. februar 2010 - 12:46 #7
Han skal lægge et svar, og så kommer det helt af sig selv, og når du har fået det lært, kan du fortsætte her: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ea1

Dem der ikke er grønne er uafsluttede.
Avatar billede ea1 Novice
01. marts 2010 - 11:54 #8
Så forsøger jeg med et svar, så jeg kan komme af med mine points.
mvh
Avatar billede ea1 Novice
01. marts 2010 - 11:56 #9
Torotune!
Jeg tror, at det er dig, som skal lægge et svar.
Avatar billede ea1 Novice
05. juni 2010 - 09:59 #10
Hej torotune!

Læge mig lige et svar, så jeg kan afslutte med point!

Mvh