Avatar billede jadetermig Nybegynder
17. juli 2001 - 00:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter man?

Er der nogen der ved hvordan (eller kan det overhovedet lade sig gørre) man sletter et spørgsmål, uden at uddele points, hvis man ikke har fået et svar man kan bruge til noget?? eks: http://www.eksperten.dk/spm/87168
Avatar billede parazite Nybegynder
17. juli 2001 - 00:59 #1
Du lægger et svar selv og accepterer det.
Avatar billede jadetermig Nybegynder
17. juli 2001 - 01:01 #2
Bliver man så ikke kicked for hårdt?
Avatar billede parazite Nybegynder
17. juli 2001 - 01:02 #3
Ikke hvis svarene ikke kunne bruges. Men pas alligevel på med at gøre det for meget - folk bliver nemt irriterede over det. :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
17. juli 2001 - 07:45 #4
Husk at skrive i at der ikke var nogle svar der kunne bruges. Eller uddyb i første omgang spørgsmålet og se om der er andre der kikker på det.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
17. juli 2001 - 08:53 #5
parazite/james_t_dk>> korrekt !
Avatar billede james_t_dk Juniormester
18. juli 2001 - 08:40 #6
jadetermig>> Husk nu at slette/lukke dette spørgsmål.