Avatar billede tiger_dk Mester
19. december 2009 - 11:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Er det mig, eller internettet ikke hel som det skal være i dag ?

Hej !

Siden i går aftes, har jeg oplevet at nettet har være meget ureglmæssig, så virker det, så virker det ikke ! Vi har TDC som udbyder, er der noget hacker angreb igang eller, hvad er der endlig lige galt ?

Mvh
tiger_dk
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2009 - 12:21 #1
jeg har fullrate en under afdeling af tdc desværre men her virker alt perfekt lige bort fra mig altså

da tdc købte fullrate lukkede de jo munden på dem der råbte op hos fullrate med højere hastighed og Helge Sanders har ikke formået at sparke liv i det sygnende tdc men måske skal der snart en på pension så sker der nok noget igen med deres indtjening.

hvis jeg havde været minister - gud bedre det - kom der gang i det foretagende.
god weekend
Avatar billede tiger_dk Mester
19. december 2009 - 13:06 #2
nu har jeg testet forbidnelen på alle vores pc'er i vores hustand, det er det samme, internettet er utilrængelig. Så virker det, så virker det ikke ! Enten er det inde hos TDC den er gal, eller så er det vores Router, den er gal med. Men jeg har tjekke den, alle de lys der skal være tændt er tændt, så det er lidt mystisk det her !
Avatar billede tiger_dk Mester
19. december 2009 - 13:12 #3
...og tvilver godtnok på det er en infiktion, når det er alle maskinerne det er galt med !
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2009 - 13:14 #4
sluk routeren helt og vent i et stykke tid og lad den så starte op og vent og se hvad der sker

hos fullrate skal dette gøre efter stor opdateringer for at defaulte den.

et forslag
Avatar billede Locodk Nybegynder
19. december 2009 - 13:21 #5
Er det din egen router du bruger?
Se på dit modem om DSL lampen stopper med at lyse når din net ikke virker? (hvis den gør skal du kontakte deres hotline).

Jeg foreslår under alle omstændigheder at du prøver og ringe ind til dem, så kan du da finde ud af om det nettet den er galt med.

Du kan evt. kigge på tdc.dk hvor de har deres driftsinformation og se om det er dit område der er berørt (Tdc.dk 'spørgsmål og svar' i højre side, og så vælg driftsinformation)
Avatar billede nete Nybegynder
19. december 2009 - 17:08 #6
Hej hej
Har lige haft samme problem.
Ringede til tdc. HAn konstaterede tørt at jeg jo var offline, men fik ellers god service.
De sendte en tekniker ud, som kom dagen efter.
HAn målte alt igennem og fandt ingen problemer, men kunne fortælle at der ud fra adressen var problemer på en af vores sideveje, som de arbejdede intenst med.
Der har ikke været bøvl siden.

foreslår også at du ringer til dem. Det er godt givet ud.
Avatar billede tiger_dk Mester
19. december 2009 - 18:38 #7
Det hele er løst nu, det var Routeren der var banditten, så den er udskiftet med en anden, så køre det hele køre bare som det skal igen !

Smid nogle svar !
Avatar billede tiger_dk Mester
19. december 2009 - 19:53 #8
læg nogle svar !
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2009 - 07:35 #9
ok
Avatar billede tiger_dk Mester
20. december 2009 - 14:19 #10
flere der vil have point ? man er vel lidt gavehumør !