Avatar billede trinehg Nybegynder
07. december 2009 - 10:21 Der er 3 kommentarer

Jeg modtager gamle E-mails igen.......

Jeg bruger Windows XP, og henter mine mails via Outlook Express. TDC er min udbyder.

Den seneste uge har jeg oplevet, at jeg dagligt modtager et par mails af ældre dato; og vel at mærke mails, som jeg HAR både hentet ned og besvaret een gang. Jeg troede da, at de herefter forsvandt fra TDC's server.

De ligger IKKE på Webmail, da jeg fortrinsvis henter mails ned direkte på min egen PC.

Hvad skyldes dette? Og hvordan slipper jeg af med "problemet"?

God december-dag til alle.
/Trine
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2009 - 10:28 #1
Hele Eksperten.dk's e-mail-system er vist nede, men det er jo ikke en nyhed. Jeg modtager kun ganske få e-mails, og de er alle sammen mere end daggamle.
Avatar billede trinehg Nybegynder
07. december 2009 - 10:34 #2
Nu er det ikke e-mails fra Eksperten, jeg snakker om, men generelt.

Senest her til morgen modtog jeg IGEN en gammel mail fra en ven, som jeg tidligere modtog den 21. november 2009.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2009 - 10:49 #3
Jeg har så ganske tydeligt misforstået problemet.
Det må du meget undskylde.

Jeg tror dog ikke jeg kan svare på dit spørgsmål.
Det er nok et problem på TDC's servere, så det er dem du skal have fat i.