Avatar billede Slettet bruger
27. november 2009 - 16:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

mappe låst

jeg har en USB disk hvor jeg har en mappe.
den har jeg sat til at min user har fuld kontrol men everyone har ikke ingenting.

Men nu kan jeg ikke komme på mappen selvom jeg er på pc med min user.

hvad gør jeg galt eller hvordan burde jeg have gjort for at låse denne ene mappe med password?
27. november 2009 - 17:01 #1
Generelt bør du lige give info om:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ???
Avatar billede Vandreren Novice
27. november 2009 - 17:03 #2
1. Enten mangler du at overtage ejerskab over mappen.
http://support.microsoft.com/kb/308421/da

2. Eller er mappen "låst" (i brug) af en proces.
Brug Unlocker: http://ccollomb.free.fr/unlocker/
Avatar billede 220661 Ekspert
27. november 2009 - 17:06 #3
http://support.microsoft.com/?kbid=308421
Du kan prøve at overtage ejerskabet af mappen. Linket indeholder en vejledning i hvordan man gør
Avatar billede 220661 Ekspert
27. november 2009 - 17:12 #4
Vandreren Det er ikke for at "duplikere dine svar. Du var der ikke da jeg svarede.
Avatar billede Vandreren Novice
27. november 2009 - 17:33 #5
220661, jeg kender dig som en venlig og hjælpsom bruger herinde. :)

Samtidig har jeg selv problemer med at se nyeste kommentarer/svar til nogle spørgsmål. Det kan nogle gange klares med F5 eller at logge ind og ud, mens det ikke virker andre gange. "Duplikerede" kommentarer/svar er en naturlig konsekvens af de tekniske omstændigheder.

I øvrigt kunne jeg ikke se karise_larrys kommentar, da jeg lagde min egen.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. november 2009 - 17:39 #6
Det forsøger jeg også at gøre før jeg svarer, men som du selv er inde på virker det ikke altid. Og så må vi leve med dobbelte svar.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2009 - 17:18 #7
Det er XP.
Jeg prøver på mandag...
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2010 - 21:23 #8
send bare et svar... jeg fik den åbnet ved at gøre det via den pc den kom fra
Avatar billede Vandreren Novice
06. april 2010 - 21:31 #9
Svar fra mig. :)