Avatar billede sijmonj Nybegynder
24. november 2009 - 14:22 Der er 1 løsning

iphone 3GS 16GB

Hej, jeg har tænkt på at købe sådan en iphone, men er ret usikker på hvad for et teleselvskab jeg skal købe den i og hvor den er billigst.

har telia nu og har set man kan lave noget bland selv abo. vil nemlig gerne have fri SMS og så nok 300KB data trafik, da jeg ikke ved hvor meget jeg kommer til at bruge internettet da der er mange trådløse netværk rundt omkring (hot spots) ved godt det er ulovligt at gå ind på andres netværk uden lov.

men hos 3.dk har de også noget bland selv men kan ikke finde ud af at vælge en iphone og så bland selv, så kan ikke se hvad der er billigst og hvad jeg helt præcist skal betale hver måned hvis jeg skal betale af på den (kan man hos telia).

håber nogen har erfaringer med det :) Tusind tak på forhånd
Avatar billede sijmonj Nybegynder
25. december 2009 - 22:30 #1
købte en iphone 3GS 16GB :D