Avatar billede debpia Nybegynder
13. november 2009 - 18:33 Der er 1 kommentar

Hjælp til udskiftning af DVD bræder på en Presario 5838

Er der en der gider hjælpe mig med at finde en egnet DVD brænder til min gamle computer.....som kun bruges som reserve, men som har en DVD bræder der er kaput.

Har spurgt i flere butikker, der siger at de ikke har en, da computeren er gammel...

Her er info.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00034102&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&product=93633

Er der er ikke en sød bruger der gider hjælpe med hvad jeg skal bestille? Evt. et link. Bare noget billigt lol!
Avatar billede nissen2630 Novice
13. november 2009 - 20:26 #1
Alle IDE drev brude kunne bruges. Men ved at compaq altid har været ret specielle hvad drivere angår.

Det er vigtigt at det er et IDE drev og ikke et SATA drev du vælger.

Der findes mange på edbpriser.dk lige fra ca 150,- og op efter.
Det til 150,- vil i dette tilfælde være nok.